آقا معلم همیشه خندان بود

سه شنبه 12 آبان 1394
22:48
کاظمی
آقا معلم همیشه خندان بود
آقا معلم همیشه خندان بود

خواهر زاده شهید شبانی می‌گوید: ایشان با خوشرویی و خوش اخلاقی و چهره خندان تمامی صفات اخلاقی نیکو و اسلامی را به ما گوشزد می‌کرد و تمام اهالی خانواده‌، وی را پر‌ انرژی، خندان و فعال می‌دانستند.

خبرگزاری فارس: آقا معلم همیشه خندان بود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، شهید محمدرضا شبانی در سال 1340 در شهر مشهد به دنیا آمد؛ وی تمامی دوران تحصیل خود را در بیرجند گذراند و بعد از اتمام تحصیلات متوسطه راهی دوران خدمت سربازی شد

و 2 سال خدمت را در شهرستان ماکو در استان آذربایجان غربی گذراند.

.....

شهید شبانی بعد از اتمام خدمت سربازی چند صباحی را در بیرجند در کنار خانواده سپری کرد و حدود سال‌های

1363 برای اشتغال به کار در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، عازم این استان شد و در امور تربیتی شهرستان زاهدان مشغول به کار شد و در مدارس راهنمایی پسرانه شهید مرادقلی، دبستان و راهنمایی شهید سعیدی خدمت کرد.

وی در آذرماه سال 1365 از شهرستان زاهدان عازم جبهه شد و سرانجام در 4 بهمن ماه همان سال در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فاطمه عسیایی خواهر زاده شهید در خصوص شخصیت و روحیات دایی خود می‌گوید: شهید شبانی به نماز اول وقت اهمیت فوق العاد‌ه‌ای می‌داد و با خوشرویی و خوش اخلاقی و چهره خندان تمامی صفات اخلاقی نیکو و اسلامی را به ما گوشزد می‌کرد و تمام اهالی خانواده‌ وی را پر‌ انرژی، خندان و فعال می‌دانستند.

وصیت‌نامه شهید:

به همکاران و به دوستان مربی تربیتی هم سفارش می‌کنم که این سنگر را حفظ کنید. سران امور تربیتی هم همت کنند و همراهی کنند با آنان، از امام امت پیروی کنید و پیرو خط ولایت فقیه باشید تا خداوند شما و مملکت و آئین شما را سربلند بدارد و به شما عزت بدهد.


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
علوم اجتماعی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Sociology.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]